Çarşamba, Kasım 23, 2005

Kara dedi ki:



Yarın öğretmenler günü, tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum.

"Öğretmenim, şöyle yoruluyorum, böyle eriyorum, şöyle yıpranıyorum..." Şeklinde bir dizi yakınmalarda buluyoruz. Düşünüyorum da , ki ben düşünebilen bir varlığım, öğretmenlikten başka yapılabilecek meslek sayısı o kadar sınırlı geliyor ki , zannımca bizi yine öğretmenlik paklar.

Aslında öğretmenlik dışında, akla gelen, yapılabilecek bir hayli iş var ama bu işlere kimse para vermiyor...

Uzun lafın kısası kardeşlerim, "ÖĞRETMEN MİSİN, DERTLİSİN"

3 yorum:

passive dedi ki...

ben işimi seviyorum ben işimi seviyorum ben işimi seviyorum ben işimi seviyorum ben işimi seviyorum ben işimi seviyorum..........................................................................kırk kez yazsam sever miyim aceppp

Kara dedi ki...

Eski okulumda, aynı tekniği başka konularda kullanan bir arkadaşım vardı, İnan hiç para etmiyor. Tecrübeyle sabit. :)

Adsız dedi ki...

bence sen tez zamanda bir kelleci lokantası aç.menüyede kelle köfte koymayı unutma.