Salı, Kasım 22, 2005

TATİL








Bugün tatil yaptım (!) Çünkü bugün benim dersimin olmadığı, boş ve de hoş günümdü.
BAna kalırsa tatil, tatilden bir gün önceki gündür, "Negüzel tatil olacak!" diye düşünüp sevinme günü.

Tatil olduğunu SANDIĞIMIZ gün ise, tatilin biteceği günü düşünüp hafakanları kovmaya çalışma günüdür. Bu meşgalelerin yapıldığı kara güne tatil demek, zerre miktar akıl sahiplerinin kabul etmeyeceği bir durum olsa gerek.

Evet sevgili kardeşlerim,
Siz siz olun "tatil yapacağım" diye sevinmeyin. Zira, şu fani dünyada "tatilim var" diyen yalan söyler..

6 yorum:

Kara dedi ki...

Sayın Kara,
Çalışmalarınızı taa en başından beri büyük bir ilgi ve heyecanla izliyorum. Yaptıklarınız bizlere ilham kaynağı olmakta.
Sizi seviyoruz...

passive dedi ki...

olm mymoon musun niye kendi kendine koment yazıosunnn??
tatil falan olmamış seninki zira bugün okula glemediğin için kocca bi dilim çikolatalı pastayı kaçırdın...hahahaaaa..ne demişler: tatilim var diyen ziyandadır....

Kara dedi ki...

Bu durumda ziyandakiler grubunun lideri heralde benimdir.

Lafazan dedi ki...

Evet evet vallahi de seviyoruz billahi de. Kara ya katılmamak aklı başında herhangi bir insanın elinde mi? Sorarım elinde mi?

Kara dedi ki...

Gökçen kardeşim, bu sorunun cevabını bildiğin için sükût ediyorum.

Mathy dedi ki...

abi biri sonradanhurmanın kuyruğuna mı bastı?kuyruk acısı var zavallının...evet evet, var..vızz vızzz..