Salı, Temmuz 11, 2006

SONSUZ PATATES


Son bir kaçgündür...
İçimde bir takım, tarifi güç, tuhaf duygular...
Offf!!!
Dedim bu böyle olmayacak, yeni bir yemek tarifi vermenin zamanı gelmiş de, geçmekte. Hemen bir yemek ve o yemeğe ait bir isim bulmak gerek.
Çok düşündüm, çok araştırdım, çok ağrılandım. Ama sonunda sanırım birşeyler buldum.

Yemeğimizin ismii hımmm?? , evet yemeğimizin ismii "Sonsuz Patates!!!"
Dikkat etmeli ve malzemede herhangi bir eksiklik yoluna gitmemelisiniz. Aksi halde "Sonsuz Patates"in lanetli nefesi sonsuza dek ensenizde olacaktır, baştan söyleyim.

SONSUZ PATATES:

Malzemeler;
  • Maydonoz,
  • Bir miktar dere otu,
  • Birazcık Emre, bunu nerden çıkardım diyecek olursanız yan masadaki geveze çocuk, bir diğer geveze çocuğa "Emre, Emreee!" diye bağırıp duruyordu. Bu sebepten mütevellit 40. Emre'de birşeyler yapmanın zamanı geldi diye düşündüm. Hata yaptığımı düşünüyor değilim.
  • EVet bir parça Emre ve de bir parça 40'lık Emre diyici,
  • Bir tutam da toz halinde tuz.
  • ve hatta bir kristal kase dolusu taze yumutlanmış yumurta.
"Eee? neden bu ingrediens'ta patates yok diyene" diyecek tek bir kelimem bile yok. Değmezler zira.

Yapılışı:
Bunların hepsini temiz bir zemine yayın, üzerine yeni öğütülmüş un serpiştirin. Tüm bu eylemleri gerçekleştiriken, ıslık çalar vaziyette, gözünüz hep tavanda olmalı.
Hindistan cevizinden hoşlanmıyorsanız karışıma tepeleme iki kepçe hindistan cevizi ilave etmeyin.

Daha neler yapılmalı bundan pek emin değilim açıkçası. Gerisini siz değerli bloggerlara bırakıyorum. Neşeli günler, Sonsuz patatesler sizinle olsun. Hatta yakanızı hiç bıramasın.

11 yorum:

passive dedi ki...

kara kara kara ve kara murat at değil murat
atlılar muuuratlılar
muratları rüzgar kanatlılar
muratları rüzgar kanat
muratları rüzgar
muratları
muraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattt
(allahü teala seni başımıza zümre başkanı yapar inşallah)

Kara dedi ki...

Allah korusun Pass.,
Allah saklasın Pass.,
Ağzından yel alsın ve
Allah seni bu temennilerden uzak kılsın PASS!!
Uff Yass beya, şakası bile kötü. Bu şaka hiç hoş değil. Beni sağlık yönünden hiç de olumlu etkilemiyor. Zaten psikolojikman enterasan duygular içerisindeyim.

Hem sen lüks bir lokantada güzel yemekler yemek istemiyorsun galiba,
veya
güzel bir koltukta film izlemek istemiyorsun,
ya da
kara günlerinde yardım edecek birini bulmak istemiyorsun çevrende...

Yoksa bu talihsiz sözleri söylemezdin
Ama dur, sen çok ince bir latife yapmaktasın, sen çok şakacı bir zümresin. Evet ben buna inanıyorum ve beni bu inancımdan hiç kimse vazgeçiremeyecek, vazgeçiremeyecek.

:((

passive dedi ki...

o zaman anlaşalım
benim oyum iki oy eder biliysın
taha da benden taraf olur
ayşegül de kendine oy vermemek için sana verir oldun mu başkaan
yaa
hesap çok basit karacııımm
ama tabii ki zümremizsin sana bi kolaylık sağlamak boynumun borcu ve haddizatında seni sever ve sayarım
bu yüzden bir film ve akabinde bir yemekle durum daha farklı hale gelebilir
sevgiler hürmetler tatiller uykular yemekler gezmekler cafeler benden sanaa gelsin

Kara dedi ki...

Amanın kıymetinden geçilmeyen çok değerli Passive,
Bu ne hoş, bu ne latif, ne şahane bir haberdir ki gözlerim yaşlarılan doldu da, kafaları bozacak gibi oldum da son anda caydım.

Ne dimek pek gıymetli Pass, hay hay derim de başka da birşey diyemem. Senin gibi nostaljik zümre başkanına canlar, dualar, filmler ve hatta leziz yemekler feda olsun. Olsun beyahh!!
=>
Desene bu akşam huzur içinde uyuyacakım.ihi hi...

Lafazan dedi ki...

zümreee zümreee zümre başkanıııı zümre başkanııııı

Kara dedi ki...

Heyy Lafazan!
Ağzını topla, sendin zümre başkanı
:)

passive dedi ki...

lütfen karacım biz bu yıl eski zümre başkanları zümresi kurucaz sevilay gökçen ben
ve pek hoş aktivitelerimiz olcek hehheeh

Lafazan dedi ki...

zümre karası, ay!
kara başkanı, ay ay ay!!!
eheheheh

Adsız dedi ki...

benim oyum pek değerli KARAya

Mathy dedi ki...

ben kara'dan yanayım.. olmasın zümre başkanı falan...bende oy verirdim karacım ama biliyorsun ki kabul olmaz...:P

bi de sonsuz patates iyiymiş, sonsuza kadar ye...yalnız bi sualim olacak zati alinize; emre ve bi parça emre diyicileri doğrayarak mı koyacağız yoksa havanda ezerek mi? bilemedim...çok mühim bir konu benim için bilemezsiniz efenim...

Kara dedi ki...

İYi niyetiniz için sizlere teşekkür ediyorum sanırım, bencilkirpi ve cömert Mathy ; ama biz bu işi çok şükür ki kendi aramızda hallettik zannındayım :)

Mathy, ben onların kulağına bağırarak kendi adımı söylemek suretiyle terbiye ettim. Bu onlarda ezilme etkisini çok güzel gösterdi.

E hadi kalın sağlıcakla. Yok yok sağolacakla. O da pek anlamlı olmadı. Sağlıkca..
Bunun aslı neydi? Hiç olmazdı ama ilk defa bir kelimenin telaffuzunda dokuzlama düştüm.