Pazar, Temmuz 16, 2006

ÇAMURA YATMAK

Çamura yatmak deyimini zaman zaman duyar, zaman zaman kullanır, zaman zaman da duymazdan gelirsiniz; geliriz.
Peki bu iki kelimeden oluşan deyimin hakiki anlamı nedir, bu deyim tarihi seyehatte ne gibi badirelerden geçmiştir, hiç kafa yorup düşündünüz ve araştırıp öğrendiniz mi ; hiç bu konunun rahatsızlığını hissettiniz, geceleri uykunuzdan bir nebze olsun feragat edebildiniz mi? Hiç sanmıyorum…

Neyse ki ben bütün bunları yaptım.

Üzülmeyin elde ettiğim incileri buradan 4 küsur milyarla paylaşacağım. Siz de sebeplenin bakalım. :->


Günümüzde her ne kadar farklı anlamda kullanılıyor olsa da, Çamura yatmak, çamurlu bir zemine yavaşça uzanmak anlamına gelmekteymiş.
:p

7 yorum:

Mathy dedi ki...

:)))))))))))))
çok feci çamura yatmışsın...:P

Adsız dedi ki...

zemin ıslak mıdır yoksa sonradan ıslatılıp çamur kıvamına gelecek malzemelerle donatılacak mıdır

Kara dedi ki...

Öncesiyle ilgilnmiyoruz seni Bencil Şey. :>

Sadece sathın çamurlu olup olmadığıyla ilgileniyor ve uzanıveriyoruz. Bu işi Pass pek güzel yapıyor son günlerde. Bilmiyorum artık.

passive dedi ki...

olmamış kara
olmamış
ne yazı ne yorum hepsi çamura bulanmış

Kara dedi ki...

bre gafil Pass, sen bazı hakikatleri bilmezmiş cevaplar veriyorsun.

Ben şaşırttın.
ben düğüne gidiyorum

Adsız dedi ki...

bitti mi düğünn

Kara dedi ki...

Giydim dar yenli bir gömlek. Gittim düğüne.
Tam da oyuna kalkıyordum, düğün bitti.