Pazar, Ocak 22, 2006

KASTAMONU 2


Dediler : “Kastamonu’ya bir alışveriş merkezi yapıldı, Cuma günü, saat 13:30 itibariyle Kastamonu ahalisinin kullanımına açıldı bile.”

“Varayım, bir gideyim, elemanlar neler yapmış, nasıl bir hizmet vermekte iyice bir göreyim, sonra da bloguma her bir detayı taşıyayım.” diye diye gittim, ve gezdim, ve gördüm.

Profilo’yu aratsa da, içinde iş görür bir şeyler var.. En azından iki salonluk sineması var. Babam ve Oğlum’a gitmek niyetindeyim mesela.

Ortamı gezerken, buranın açılmış olduğundan kaynaklanan bir memnuniyet duyguları içinde olduğumu fark ediverdim. Eskiden, “Kastamonu’ya saraylar açtık.” deseler kılım kıpırdamazdı.

Bu, şu anlama geliyor olabilir: Ben bir tilkiysem, dükkanım Kastamonu’dur. Galiba postu ucuza sattık. Sağlık olsun…

Dünya dediğin ne ki zaten. İnsan oğlu bir kuş misali, bugün burdasın yarın başka bir yerde. Hem umutluyum, sene 2006’dayız. Yarın, öbür gün ışınlama hizmetini de faaliyete geçirirler. İşte o zaman sevindirik olur, kafaları bozarız.

3 yorum:

Mathy dedi ki...

kastamonunun meşhur bişeyi daa var bilirsin sen, yollara mollara çıkıveriyormuş.ben görmedim, duydum, başkalarının yalancısıyım... ondan da bahsetsen ya!!! :P

Kara dedi ki...

Değeri çok olan sevgili Mathy,

29 yıllık Kastamonulu olan benden, böyle bir soruya nasıl bir cevap vermemi bekliyorsun, kestiremedim. Esef ediyor ve kendimi tutamıyor ve seni bir güzel kınıyorum .

Al! Mutlu musun, kınanmış Mathy.

:)

Kara dedi ki...

İstemiyorum tatil matil. Küp oldum burda.