Pazar, Ocak 15, 2006


İki tembel bir odada, biri bir yerde diğeri diğer yerde uzanmış yatarlarmış. Bu zatlar öyle üşeniyorlarmış öyle üşeniyorlarmış ki, kıllarını bile kıpırdatmaya mecalleri yokmuş.

Tembellerden biri:
İnanırmısın öyle üşeniyorum öyle üşeniyorum ki burnuma konan şu kel sineği elimi kaldırıp kovamıyorum.

Öbür tembel de çok zor bir işi başarıyormuşçasına:
Of amanııın, demiş, bunca lafı etmeye üşenmiyor musun sen?

Bu ibret tablosu kıssadan alınacak dersler:
- Çok tembelseniz fikirlerinizi diğer tembelle sakına sakın paylaşmayın.
- Tembel değilseniz ve sineklere karşı açıklaması güç bir ilginiz yoksa, evdeki kel sinekleri uygun bir malzemeyle öldürme yoluna gidin.

6 yorum:

passive dedi ki...

hey yüce rabbım gün geçmiyor ki ismi muşmula kendi ilim deryası şu blog dan yeni bir şey öğrenmeyelim
allah seni blogspot tan eksik etmeye kara cıım
sen çok yaşaya çok post yaza çok koment yapa laf yetiştire sin kankalarınaa
(amin)

uNut dedi ki...

ülen kara...
bak ahanda gecenin 3 ü...
bende tez'ekmolmuş durumdayım...
ahanda okudum yazıı...
akabinde bir gülümseme-şu kel sinekten güzel olmasın- hasıl olup konu verdi dudacıklarıma...
nıhahahahaaaaaaaaaaaaa!!!!

Kara dedi ki...

Amin amin... hakikatleri gönül gözüyle bizzat müşahede eden kıymetler ötesi kıymete sahip Passive.


Çalışmayı, uğraşmayı, didinmeyi ve başarmayı umut etmeyi kendine ilke edinmiş çok müstesna muallim UNUT,

sen gülmeyi hiç unutma, her ne kadar tezin manda tez'eğinden de büyük, bereketli olsa da..

Lafazan dedi ki...

Bi de şöylesi var bunun;
İki tembel teneke derviş bi tekkede karşılıklı iki duvara dayanıp yıllar yılı oturuyorlarmış. Ne biri kımıldıyormuş ne öteki. Günlerden bir gün dervişin biri ötekine demiş ki, "Kardeşim, gel sen buraya geç, ben de oraya, hayatımıza yenilik gelsin." Öteki uyuzullah da kabul etmiş, bunlar inleye tıslaya yer değiştirmişler. Gene bir yıl geçmiş. Yine birbirlerine bakıp otururlarken, derviş diğerine demiş ki, "Ah ah, insanoğlu kuş misali, geçen sene nerede idiiiikkk, bu sene nerede!" demiş.
Nası nası benden de bişi öörendiniz bak! Ben de ilim deryasıyım!

passive dedi ki...

allaaam bu blog olmasa var ya ben gülmeyi unutucaam çok yaşayın e mi sizzz

Kara dedi ki...

Bilgi bahçesinin bahçevanı Gökçen,
Seninkinin bir benzerini ben de biliyordum ama yok, bu daha güzel ve eğitici...