Salı, Mart 14, 2006

DÖRTLÜK


Pek değerli kardeşlerim,

İnsanoğlu çok tuhaf, onu anlamak güç: Sen işi gücü bırak; 3’ü de bırak; hayatındaki ilk 4’ler hakkında bilgi ver; hızını alama ve tuttuğun 4 kişiyi de sobele.
Netice: Al işte, ben de sobelendim.
Çok kıymetli, dört parmak boyunda saç uzunluğuna sahip
Mothey, beni sobelemiş.
O zaman ne yapıyoruz bu sobelenme işinden sonra ne yapılmalıysa tez elden yapıp bitiriyoruz.

Allah’tan bu bilgi deryası blogumun adresini öğrencilere falan vermedim. Yoksa halim nice olurdu.

Şimdi,
Hayatımdaki ilk 4’lerle alakalı bir dizi malumatı sizinle paylaşıyorum. Bu çok gerekli bilgileri arta kalan hayatınızın bir yerlerinde kullanın.


Sıklıkla yaptığım işlerin 4 tanesinin bilgisi:
Sıkılmak,

az enerjili olmak,
yemek yapmak ve onu yemek,
bulaşık yıkaMAMAk.

Defaatle izlediğim ve bu işi yaparken hüüüç sıkılmadığım 4 filmin izahı:
Shrek , shrek 2, Buz Devri, Kaybolmuş Balık o Memo.

Denk gelip izlemeye tahammül ettiğim 4 tv programının adı:
“Sponge Bob” ,
“South Park”(Yalnız çok geç başlıyor, izleyemiyorum.),
“Avrupa Yakası”,
“Şahan kafayı bozabilir”

Yaşadığım 4 Yerin ismi:
Benim “Mutfak”ım,
Benim “Sıcacık Yatak”’ım
Öğrencilerin Okul koridorları,
Ve benim “Şehr-i Kastamonu”m

Tatil İçin Gittiğim 4 Yer mevzuuna gelinceee, değil dört yer, dünya üzerinde olduktan sonra, her yere giderim, Alimallah! :)

En sevdiğim 4 yemek:
Çiğ köfte, Pişmiş köfte, İnegöl köfte, sulu köfte vs. köfteler serisi…

Hemen şimdi olmak istediğim 4 tane yer bilgisi:
Benim “Mutfak”ım,
Benim “Sıcacık Yatak”’ım
Benim “Şehr-i Kastamonu”m
Dördüncüsünü söylemek bile istemiyorum

Sobeleme eyleminin gerçekleştirilmesi neticesinde kurban olan 4 kişinin isimlerinin bilgisi:
(1)
Lafazan
(2) Nılguuunnn
(3) Benekli donlarla dolu bir gardroba sahip kümes canlısı,
(4)
Serdar isminde bir zat-ı muhterem vardı. Bol bol konuşur, arada bir etrafındakilere çikolata dağıtırdı (ihtimal okur falansa bu yazıyı)onu sobeliyorum...

Bu kadarı kâfi…

7 yorum:

passive dedi ki...

şu olmak istediğin dördüncü yeri şerefsizim ben biliom

passive dedi ki...

ama söylemem ayıp çok çok çookkk ayıppp

passive dedi ki...

mesela bi ipucu versem
örtmenler odasından çıkıp asansöre biinp kartınızı dııtlatıp idare katına iniiipp
sağa dönüüpp
koşar adımlarla
ilerleyerek azıcık merdiven çıkıp sağa dönerek hemmen içinde kaybolduğun yer
hoooooooooooooooooop

Kara dedi ki...

HA HA HAAA... :)
Aman ipin ucunu kaçırıp daha fazla ip ucu verme.

Bu kadarı kafi

passive dedi ki...

tabi şunu atladım :
merdivenleri çıktıktan soora sola dönüp bi sol dahaaa
vıjj die bi manevraylaaaa ordasıııııınnn
yazılı kaatlarını kopyalatıyosun yada sevk alıyosun murat beyden
bildim di mi
evet evet bildim
alllaaammm her yanımda bilgi akıyo bu ne yawwwwww

Kara dedi ki...

Çok bilen ve hiç yanılmayan değerli Pasive,
Akma özelliği olan bilgilerinde eksiklik durumu söz konusu.

Evet sevk alma girişimiyle odaya vijjjıng diye süzülüyor olduğum doğru ; ama Murat bey bir ay içinde Passive'in 1007'ncisi olan sevk kağıdını yapmakla meşgul olduğu için ben oradan tekrar uzayarak "hayıııııır" diyerek ayrılıyorum.

passive dedi ki...

zaten daha fazla utanma die seni fotokopi odasına yönlendirdim yoksaaaaaaaaa
asıl gitmek istediğin yer belliiiiii