Salı, Mart 21, 2006

.


Hava güzel, güneş parlak, Kara mutlu...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

geçen hafta 2006'nın ilk ugur böceğini buldum.benim böceğim.
bu şey gibi;
----lavaboya yeni koyulmuş sabunla ilk elini yıkayanın sen olması (kahrolsun sıvı sabunlar)
----çok özlediğin yaz meyvesini turfandayken normal fiyatının 2-3 katını vererek almak ve ilk ağzına attığında duyduğun mutluluk (seralar çıktı turfanda meyve fantazi oldu)
----dişini fırçaladıktan sonra elma yemek( bunu hala yapabiliyorum)
----güneşe karşı gözlerini kapatıp ağzını açmak ve hapşurana kadar beklemek( bunu kışın yapamazsın)
YAŞASIN BAHAR GELİYOR.

Adsız dedi ki...

pardon
böyle kısa ve anlamlı bir yazıya
böyle uzun ve .... comment yazdığım için.
ama kendimi durduramadım.
aslında durdum biraz zorda olsa.

Mathy dedi ki...

hava güzel, güneş parlak diye kara mutlu... mathy de mutlu... yaşasın yaz geliyor.....

passive dedi ki...

şu kış denen sevimsiz misafiri bi evine gönderelim sağ salim
ohhh diyelim hep bir ağızdan
güneş hep bizden yana dursun
biz mutlu olup hiç depresyon kişisi olmayalım
yaz hakkında kötü bi kelime etmeyelim güneşe her fırsatta sefgimizi haykıralım ortalıkta gezelim fıttırı fıttırı mathy gibi

Kara dedi ki...

Anonimi bol uğur böcekli kişi, tutma kendini şakı şakıyabildiğince, ve ye elmaları afiyetle.. :)

Gezelim Passive, hem de fıttırı fıttırı, Mathyler misali...

Mathy dedi ki...

güneş doğudan yükselir...passive'in ki epey bi doğudan yükseliyo..hoş şu toparlak dünyada doğu batı neresidir? he he...

Adsız dedi ki...

tamam adım artık kondu.
bende benimsedim.
ama kulağıma ezanı kim okuyacak.
ANONİM

Kara dedi ki...

bak damdan düşenim, yerlere koşanım,
"Deliyle deli olunmaz" diye bir söz vardır. Bak bunu iyi belle. Yoksa halin olur perişaan...

Kara dedi ki...

Pek kıymetli Tarhan,
Yorumun talih mevzuunda bir takım fakirlikler çekmekte. Bu durum bir takım düşünceler içine düşmeme vesile oldu. Ama pek üzmedi. NEden üzsün ki hem.
Evet konuya gelelim. Benim nerede olduğumu yedi düvel biliyor olurken sen gafil, nasıl bilmez ve bu tuhaf soruyu bana yöneltirsin. bunu acemiliğine veriyor ve her zaman olduğu gibi affediyorum.