Pazartesi, Şubat 06, 2006

MAÇKALI SEFİL BLOGGERLAR TOPLANTISI HEZİMETİ

Eveeet çok sevgili kardeşlerim,

Yoğun kar yağışına rağmen, binbir güçlükle okuluma vardım ve gördüm ki hiç bir muallim benden farklı bir durumda değil, şaşırdım..

Derken okula ulaşmış muallim arkadaşlarla hoşbeş, laklak, muhabbet etme etkinliklerinin hemen akabinde, günlerdir beklediğimiz "Bloggerlar Toplantısı" akıllara geliverdi. Hemen yoklama listesini aldık elimize ve gördük eksik, noksan kimse yok..

Dedik bu durumu değerlendirelim. VE kaptık bardaklarımızı, fincanlarımızı, çok kıymetli Passive arkadaşımızın havuçla zenginleştirilmiş kekini,
çıktık bir üst kattaki çok kıymettar Unut Kardeşimizin mekanına.

Kimler yoktu ki o kutlu günümüzün, mesut dakikalarında: Okulun bilgi abidesi Ben(Kara), Kek Pişirici Passive, elmalı turta unutucusu Gökçen, Tez konusunda bir türlü dikiş tutturamayan ev sahibi Unut, Şeref konuklarımız Mathy ve Tarhan'ın sözcüsü Sevilay-Şenal ikilisi, geç de olsa havuçla zenginleştirilmiş Passive'in kekini yeme şerefine erişmiş Cengiz, Serdar Güler isminde paylaşımcılık özelliğini geliştirebilmiş kıymetli olduğuna inandığım bir zatın çikolatasız yazısı ve Kar bahanesiyle bizi mutlu edecek olan tatil ihtimali...

Yedik keki, içtik üçü-beşi bir arada kahveyi, ettik tatil temennilerimizi, terkettik mekanıı....

Toplantının ikinci etabını da elmalı turta eşliğinde, kar tatili müjdesi devamında, Gökçenin evinde gerçekleştirdik: Unutulmuş turtayı kendimizi zorla davet ettirip yemeyi biz unutmadık. NEden unutalım ki?

5 yorum:

Kara dedi ki...

Şerefyâb olur, sonradangururuz.

passive dedi ki...

demek hatta başladın ha seni gurme görme ha..

Adsız dedi ki...

sen hiç kardan adam yaptınmı
basılmamış kara bastınmı
ve üzülmek için çaldınmı
bi kış şarkısı.
Nil Karaibrahimgil

Mathy dedi ki...

üzülme tarhancım biz birbirimizi teselli ederiss... :P
karacım,,oohhh afiyet olsunnn..

Kara dedi ki...

Hayır anonim eleman hiç birini yapmadım ama "tavsiyemdir" diyorsan neden yapmayım.

Tarhan ve Mathy kardeşim yerinize çiçek koymak ve toplantıya o şekilde devam etmek aklımıza gelmedi değil ama çiçekler kek yemeyeceği için bu yolu tercih ettik.
Biliyorum ki size sorsak farklı bir şey yapın demeyecektiniz. Demeyecektiniz di mi?
Evet evet biliyorum ki demeyecektiniz.