Pazartesi, Şubat 13, 2006

BUNLAR? HEPSİ BANA AİT


Aşırı ısrarlar neticesinde çok değerli dostlarımı kıramadım ve sahip olduğumu sandığım mal ve mülk beyanında bulunayım dedim. Dedim ama kimse duymadı ben de yazmaya karar verdim.

Düşünürken anladım ki ne kadar çok şeye sahipmişim. Neler neler:

Çok şükür birden fazla nefeslik sıhhatim var,


Boyunları defaatle kırılmış ve yapıştırılmış ve ısrarla aşağılara bakmayı sürdüren ördek biblolarım,

Ördek biblolara zemin olması amacıyla para verip aldığım televizyonum,

Hangisi kirli hangisi temiz anlamakta güçlük çektiğim ; kaybolma ve dağılma konusunda çil yavrularının gıptayla baktığı koyu renk çoraplarım,

Hangisi kirli hangisi temiz anlamakta güçlük çekmediğim gömleklerim vb. giyeceklerim

Atılmaktan ümidini yitirmiş çöp ve onu bünyesinde işkence çekerek barındıran uzun derin ve koyu mavi kova,


Birkaç aydır okuyup bitirmek ümidiyle yanıp tutuştuğum, iade edemediğim için birkaç animasyon filmden mahrum kaldığım bir adet ödünç, sürükleyici kitap

Ödünç olmayan ve sürükleyici olmadığını bildiğim bir sürü kitap.


Yazma işini sevmeyen bir yazıcı ; onun altında tarafımdan bakılmaktan gınalar gelmiş olan bir monitör ve onun altında şimdiye kadar kaç defa düğmesine dürttüğüm belli olmayan bir kasa ve bunları taşımak zorunda olan bir de masa.


Yarın görevli olduğum ve hiçbir amaca hizmet etmeyen sorumluluk sınavım,
sınav sorularını hazırlamama isteğim, cevapları değerlendirmeme konusundaki karşı konulmaz ihtirasım.

Okulun olduğu günlerde kalkmak zorunda olduğum saat altı buçuğum,

Falanım, filanım, yalanım…

Saçmalamak konusunda sollanılamayan kabiliyetim :) (bunu unutmamak lazımdı tabi)

Her neyse daha fazla uzatıp, saçmalama konusundaki kabiliyetimin derecesini ispatlama yoluna gitmeyeyim.

Şimdi sıra, öğrendiğim kadarıyla ve kural gereği sobeleme eyleminde…
Gerçi daha önce benzer bir davranışta (mal beyanında) bulunur gibi yaptım ama o sayılmazmış. Dualar edeyim de bari bu sayılsın, siz de edin.


EVET ŞİMDİ DE SOBELENECEK BEDBAHTHLARA GELDİ SIRA:

Okulumuzun ekolü
TESTİRELLA
Okulumuzun Uzman Tez hazırlayıcısı UNUT,
Okulumuzun eski Türk Dil Bilimcisi TARHANN,
Hatta, ısrarlarıma her ne kadar kulak vermese de Akrep Nalan (Ne alaka demeyin, onu ben dedim bile.)

2 yorum:

passive dedi ki...

saçmalamak konusundaki kabiliyetin sorumluluk sınavlarında bir kat daha artmaktadır ben de bunu bugün fark ettim
ayrıca akrep nalan a yapılan densizlik de fark edilmeyecek gibi değildir.noktaaaaaaaaaa

Kara dedi ki...

Beni yanlış tanımışsınız. Yanlış...