Pazar, Haziran 03, 2007

GEÇMİŞE MAZİ


Dün güzide okulumun, güzide öğrencileriyle birlikte, aç olan karnımız ve gözlerimizle yüklendik bilumum yiyecek ve içecekleri, çıktık yollara. Hedef? Neşet suyu.

Bir eğlendik, bir coştuk, bir kafaları bozar gibi olduk ki anlatamam. Tuhaf değişik bir sürü oyun öğrendim bir günde valla: "İsim kovalamaca", "İstop"(stop isminin mutasyon geçirmiş hali), mendil kapmaca, adını unuttum ama ben uydurayım şimdi, "esir almaca", "salıncak kurup sallanmaca, "hamak kurup rahat bir kafayla binememece, bir sürü şey yemece, çay içmece, kitap götürüm onu okumak istememece, hoplamaca ve de zıplamaca. Bir sürü bir sürü...
Keneymiş, böcükmüş vız geldi. Topunu kaçırdık.

bir yorulduk, bir yorulduk. Akşam 8'i geçiyordu Neşet'ten tarağımızı, Suyu'ndan tasımızı topladığımızda.

Gezi dönüşü, yorgun olma duygularını derin bir şekilde hissediyorken emektar bilgisayarımın başına oturayım, gelen maillerimi inceliyeyim dedim. İnternet, mail, sörf derken şöyle de bir yer buldum. Bir test. Mazi testi.

Uyguladım mazi testini, daldım mazilere.
Şedîd bir şekilde tavsiye ediyorum.

8 yorum:

uNut dedi ki...

tavsiyene uyuyorum ve yapiorum ülen testi...;)

Adsız dedi ki...

ben yaptım o testiiii
hafızamda ufak tefek sıyrıklar bulunsa da iki yüz tam puan aldım.
e bu da güzel.geçmişimiz temizmiş bizim beah :)

uNut dedi ki...

230 puan... tek bilemediğim üzüntü ve muz kabuğu" idi...

yaşlanmışım ben...

Kara dedi ki...

Vaay.. Ben de düşük puanlarınızı duyup kendi puanımla size hava atmak niyetindeydim.

Ben 190 puan aldımdı. :s

Ama şu şekilde söyleyip kendimi rahatlatmalıyım:
Yüksek puan alanlar yaşlı kimselerdir. Hafızamla ilgili herhangi bir sorun yoktur.

Lafazan dedi ki...

230 tam point ve dahi sen de bi bunaksın.

Kara dedi ki...

Dikkatimi çeken birşey:
Hanımlar puan ilanından önce "tam" diyor, erkekler demiyor.
200 tam puan, 200 tam point örneklerinde olduğu gibi.
Şaşırtıcı...

Bu arada tekrar etmekte faide görüyorum. Puanın yüksek olması kuvvetli hafızadan ziyade, kişinin yaşının geçkin olduğuna delalettir...
:)

joone dedi ki...

cleméntine varsa testte kaçmaz bak şimdiden söylüyorum:)

Kara dedi ki...

Sevgili, Dantelin entel olanı,
Bir konuk olarak commento yazma eylemin beni ziyadesiyle mesut etti.

Bu aradaa..., unutulur mu Cleméntines? Unutulmaz.
Bu çizgifilme ait çocukkenki algılarım ne kadar da farklıymış. Siteyi gezerken anladım, ve ve deliler misali aağhladım.