Perşembe, Ekim 12, 2006

______

Bugün bunu yaptım.

5 yorum:

Mathy dedi ki...

oh taze taze miss mis...iyi de bu ne olaki!!!!
1) yatar pozisyonda göz bebeğine toplu iğne batırılmış, kan ağlayan bi göz...
2) yatar pozisyonda gözüne iğne kaçmış kan ağlayan bi göz...
3) yatar pozisyonda göz bebeği bişey görüpte yerinden fırlarken o sırada toplu iğneyle dart oynayan birinin hedefi haline gelmiş bi göz...

benim muhteşem hayal gücüm anca bunları tahmin edebildi...ne diyosunuz kara bey???*daha yazardım ama uzun kaçcak ayıp olmasın dedim...

Kara dedi ki...

Ne dimek Mathy, ne dimek? Ne ayıbı? Bilakis, şerefyâb oluruz.

Bu arada, Meydana getirmiş olduğum bu sanat etkinliğinin tam anlamıyla neyi ifade ettiğini söylemek niyetinde değilim bilesiniz.

Zira sanatçılar ortaya koyar. Onların eserini açıklama kaygısı yoktur.
Sanat dostlarının işi istifade etmektir. İstifade edin.

Adsız dedi ki...

ağlayan bi plak çalar
(çok acıklı bişiy çalıyor galiba)
irem

Adsız dedi ki...

istifade edelim istifade olunasılardan da o gün o yaptığını bugün de yapmak niyetinde misin diye soraraım sevgili pek bi kara

Kara dedi ki...

Pek kara olduğumun bilincinde olan pek sevgili ve bencil kirpi,

Bugün başka birşey yapacağım. Belki gülen bir plak player yaprım.
Belki de yarın yaparım.

Ama aynını yapmak gibi bir niyetim söz konusu diil..