Cuma, Ocak 06, 2006

HOŞ GELDİNİZ.


Herkese malum olduğu üzre bugünden itibaren, resimde de görüldüğü gibi yoğun bir tempoyla geçecek olan, yarı yıl tatili başladııı..
Hepimize hayırlı ola..

Tatille birlikte bir dizi değişik işler kendini kapıdan gösterdi.
Bunlardan birisi sabahın erken saatlerinde kalkma ihtiyacı hissetmeme fiili,
Diğeri geç kalınan okulun müdürüne “nasıl bir açıklama yapabilirim”in cevabını aramama işi,
Öbürü haftayı nasıl en az enerjiyle atlatabilirim (veya geçiştirebilirim) sorularıyla boğuşmama eylemleri…
Ve buna benzer çokça yeni eylemler alır tatil öncesi günlerde yapılan etkinliklerin yerini…

Ben ve yandaşlarım (diğer öğretmenler) bu tatilde buna benzer şeyler yapacağız. Bunu yaparken utanmayacağız ; ve 21 gün boyunca bunu alışkanlık haline getirip tatil bitince okula, öğrencilere ve tabiyki geç kalınan okul müdürüne nefretle bakacağız :p

İLAN

Ve size üzülerek bir açıklama yapmak istiyorum. 1-2 aydır arkadaşların telkinleriyle Bu bloğa yazılar yazıyorum. Bu sürede çok keyif aldığımı itiraf etmeliyim.
Elde olmayan bir takım sebeplerden dolayı, birkaç gün önce telekomun verdiği ADSL hizmetini iptal ettirdim. Blogum bir miktar yetim kalacak. :(

Son olarak,
Şimdiden sizlere iyi tatiller diliyorum. Hatta daha ileri gidiyor Mübarek Kurban Bayramı’nızı da tebrik ediyorum.

Bu bayramın güzel paylaşımların, güzel günlerin hatırına kırgınlıkların giderilmesine vesile olmasını tüm kalbimle temenni ediyorum.

İnşallah Bayram gibi bayramlar yaşarsınız, yaşarız..

1 yorum:

passive dedi ki...

evet tüm nefretimizle bakacağız geç kalınna okulun müdürüne, onlar son gün soruşturmasından vaz geçmeyecek..biz de evde onlardan gene isimleriyle ve isimlerinin yanında da bilumum sevgi! ifadeleriyle bahsetmeye devam edeceğiz...ve sizler evinde müdür olmayan şanslı azınlık bunu sonuna kadar yaparken ben sefil pas azar işiterek yapacağım... amaa yılmayacağımmm